fbpx

מוזיאון מודיעין – מוזיאון מורשת החשמונאים

העיר מודיעין מוכרת כמקום מוצאם של החשמונאים (המכבים); כאן הם ישבו, כאן הם הניפו את נס המרד ביוונים. מרד זה, הוביל לבסוף לכינונה של ממלכת החשמונאים, שעיצבה את הישות היהודית – הלאומית, לדורות הבאים. המוזיאון, שהינו ייחודי בארץ, ישמש גשר בין העבר להווה ולעתידה של העיר, ויחבר את המבקרים, בצורה חווייתית אינטראקטיבית ומרגשת, להיסטוריה המפוארת של חבל הארץ העשיר.

 

חברת Dreams & Magic נבחרה ע"י קומפיוגרפיק (חברת הביצוע) להקים ולתכנת 3 מיצגים אינטראקטיביים במוזיאון: מיצג מטבעות, מיצג חרסים ומיצג מפה אינטראקטיבית. באזור המוקדש למטבעות מוזמנים המבקרים לנבור במגרש חול ולאתר מטבעות, ואז לחקור אותם בעמדות מידע תוך שילוב עם משחק טריוויה להעשרת הידע. בתחנה אחרת יוצבו ארגזים ובהם שברי חרסים, שמהם יכולים המבקרים להרכיב כדים. כאשר הכד מוכן ומורכב נכון, ניגשים המבקרים לעמדת מידע שתציג בפניהם מידע על הכלי שהרכיבו זה עתה, כמו גם על התכולה שאחסן (האם היה זה כד יין או כד גרעיני חיטה). מייצגי המטבעות והכדים נבנו ותוכנתו כאשר הם פועלים על טכנולוגיית RF. מיצג המפה האינטראקטיבית הינו משחק זיכרון המאפשר לשחקן לגלות אוצרות וללמוד אודות אותם אוצרות אשר הוא מצא זאת כל בזמן שהוא מתחרה בשחקנים הנוספים במשחק.

 

מתעניינים בפיתוח תכנים אינטראקטיביים למרכזי מבקרים ותערוכות? פשוט דברו איתנו: 077-3399169

 

 קצת עלינו:

Dreams & Magic הינה חברת הפקה לתוכן וטכנולוגיה, מומחית בהפקות אינטראקטיביות וחדשניות. החברה פועלת כ- 15 שנה, בתחום הפקת וידאו ואנימציה, תכני המציאות המדומה VR והאינטראקטיב, כאשר בין לקוחותיה חברות רבות בתחום התעשייה הביטחונית, תעשיות הייטק, חברות עיצוב תערוכות, מוזיאונים ומרכזי מבקרים, חברות פרסום בארץ ובעולם להן היא מייצרת הפקת סרטים, סרטי אנימציה, תרחישים ביטחוניים, מערכי הדרכה ויז'ואליים אינטראטיביים, אוגמנטד ראליטי (AR) ותכני מציאות מדומה (VR).

לפרטים ומידע נוסף – ניתן לפנות בטלפון 077-3399169 או באימייל:  [email protected]

 

מתעניינים בפיתוח תכני מציאות מדומה? פשוט דברו איתנו: 077-3399169