fbpx

המדריך להפקת סרטים ואנימציה

MOVIESET_2

MOVIESET_1

האם להפיק סרט תדמית באנימציה או בוידאו?

נהוג לייצר סרט ע"פ הקו העיצובי אשר מוגדר בשלב הארט. לרוב נהוג לייצר סרטי תדמית בהפקות המשולבות בוידאו וסרטי מוצר והדרכה באנימציה. ישנם יתרונות שונים לכל סוג של הפקה: צילומי וידאו לרוב יותר קל להפיק בעוד בהפקות אנימציה יש שליטה יותר טובה על ההמחשה של המוצר. ניתן כיום להעשיר משמעותית את סרטי התדמית, שבהם רוב החומרים צולמו בוידאו, על ידי הוספת אנימציה ואינפוגרפיקה (גרפיקה דינאמית), מבלי לייקר משמעותית את עלות הפקת הסרט. כיום, עלות ההפקה של סרטי אנימציה ירדה משמעותית, כך שיותר ויותר חברות מציעות סרטי תדמית משולבים: וידאו ואנימציה.

מה הערך היחסי של סרט תדמית מוצר בראיה הכלל-שיווקית?
מטרתו של הסרט הינה להעביר 1-3 מסרים עיקריים במינימום זמן צפייה (לרוב מדובר סרטים באורך של 90 שניות), אולם, הסרט הינו רק אחד האמצעים השיווקיים שמומלץ לעסק לבצע. על מנת לקדם את העסק, יש לבצע מגוון פעולות, כאשר הסרט משמש בסיס ראשוני. לרוב סרט אשר יופק יועלה לאתר הבית, לדף ה Facebook או ל YouTube, לבלוגים, ולכל אתר המאפשר הצגת וידאו בסטרימינג. בנוסף, קידום האתר הן אורגנית והן באמצעות AdWords,  של חברת גוגל, כאשר הסרט משולב בדף הנחיתה. הגדלת ROI (החזר ההשקעה בהפקת הסרט) היא הצגת הסרט בכנסים, תערוכות, מפגש לקוחות וכן הלאה.

מהם השלבים בהפקת סרט תדמית או סרט מוצר?
הפקת סרט תדמית או סרט מוצר מורכבת, ממספר שלבים: מכתיבת התסריט, עיצוב הארט והפריימים המובילים, הפקת ימי הצילום, הקלטת קריינים, הפקת האנימציה, עריכה ראשונית, עריכה מתקדמת וגרסת שידור, ועוד. השלבים השונים משתנים בהתאם לאופי ההפקה הדרוש.

רגע, לפני שמפיקים סרט חשוב לדעת..
עוד לפני שהלקוח פונה להפקת סרט תדמית, רצוי שהוא ידע פרטים אשר יוכלו לסייע במיקוד המסרים של הסרט. מי קהל היעד? איפה הסרט יוצג? מה המתחרים מציגים? מה המטרה של הסרט? מהו המסר העקרי שהצופים אמורים לזכור? ועוד.

"שאלת המיליון דולר": אז כמה עולה להפיק סרט?
לצערנו, אין תשובה אחת קבועה. עלות ההפקה של הסרט היא משתנה ונגזרת של כלל השלבים השונים הנדרשים לטובת יצירת הסרט: תחקיר, כתיבת תסריט, צילומי וידאו והסטילס, הקלטת הקריינות, עיצוב גרפי, הפקת אנימציה, עריכת וידאו ועוד… כאשר כל סרט דורש שלבי הפקה שונים.

האם הלקוח מעורב בהפקה?
הלקוח הוא הגורם החשוב ביותר בהצלחת ההפקה של סרט תדמית. אנו ב DREAMS & MAGIC דואגים לחשוף את הלקוח בכל שלב של ההפקה לתוצרים השונים על מנת שתמיד יהיה יישור קו ותיאום ציפיות לגבי התוצרים של השלבים השונים והמוצר המוגמר.

איך ניתן לחסוך עלויות בהפקת הסרט?
הפקת סרט תדמית או סרט מוצר אינה זולה. עקרונית, ניתן בהחלט לשלוט על העלויות, דרך מעורבות ותשומת לב מצד ההפקה והלקוח. חשיבה נכונה וראייה של כלל ההפקה לעיתים יכול להוזיל משמעותית את העלויות.

מתעניינים בהפקה? פשוט דברו איתנו: 077-3399169

קצת עלינו:
Dreams & Magic הינה חברת הפקה לתוכן וטכנולוגיה, מומחית בהפקות אינטראקטיביות וחדשניות. החברה פועלת כ- 15 שנה, בתחום הפקת וידאו ואנימציה, תכני המציאות המדומה VR והאינטראקטיב, כאשר בין לקוחותיה חברות רבות בתחום התעשייה הביטחונית, תעשיות הייטק, חברות עיצוב תערוכות, מוזיאונים ומרכזי מבקרים, חברות פרסום בארץ ובעולם להן היא מייצרת הפקת סרטים, סרטי אנימציה, תרחישים ביטחוניים, מערכי הדרכה ויז'ואליים אינטראטיביים, אוגמנטד ראליטי (AR) ותכני מציאות מדומה (VR).
לפרטים ומידע נוסף – ניתן לפנות בטלפון 077-3399169 או באימייל:  [email protected]

מתעניינים בפיתוח תכני מציאות מדומה? פשוט דברו איתנו: 077-3399169